Office Management Support:

Elke manager heeft graag zijn of haar zaken op orde. Heeft u hulp nodig bij het plannen en organiseren van uw bedrijfsadministratie, het beheren van uw agenda, opschonen van email, het regelen van facilitaire zaken of het organiseren van personeelsaangelegenheden? Ik bied u optimale ondersteuning in het Office Management. Ik ben beschikbaar in uw office management als Directiesecretaresse, Office Manager, Personal Assistent of HR Medewerker Zeker ook bij ziekte of verlof van uw huidige Office Manager of Personal Assistent.

Directiesecretaresse / Management Assistent

Als Directiesecretaresse of Management Assistent bied ik u ondersteuning op het gebied van uw administratie, agendabeheer en planning, uw zakelijke correspondentie en bij het voorbereiden en notuleren van uw vergaderingen.

Office Manager

Vanuit mijn rol als Office Manager voel ik mij verantwoordelijk voor al uw organisatorische en secretariële zaken van uw kantoor. Hierbij fungeer ik als integere rechterhand van de directie of het managementteam. Het beheren van uw agenda, administratie, correspondentie en personele zaken of facilitaire zaken behoren tot mijn diensten.

HRM Support

Voor een goede uitvoering van uw personeelsadministratie bent u bij mij aan het juiste adres. Ik help u met het optimaliseren en up-to-date houden van uw personeelsadministratie. Zo ben ik u onder andere ten dienst in de verlof- en verzuim administratie, bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers, het organiseren van opleidingen en trainingen voor uw personeel en overige ondersteuning bij HRM taken.

Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden. Het is een eer om u van dienst te mogen zijn!