Opruimen en Ontspullen

Groeien de bergen met spullen en taken u boven het hoofd? Dan help ik u graag met het opruimen en ontspullen van uw woning, kamers, kasten, berging of schuur. U krijgt weer overzicht en structuur in het huishouden. Samen kijken we hoe u de huishoudelijke taken effectiever kunt aanpakken waardoor er rust en ruimte in uw hoofd, huis en gezin komt. Een opgeruimd huis zorgt voor een opgeruimd leven!

Administratie ordenen

Ziet u door alle papieren het overzicht niet meer? Ik help u graag met het ordenen van uw administratie. Zo verkrijgt u weer inzicht in uw geldzaken en zijn de administratie en financiën op orde.

Velen van ons zijn een groot deel van de dag bezig om al hun e-mails te lezen en beantwoorden. Het is een vast onderdeel in ons werk en privé. OM Support helpt u graag om efficiënt om te gaan met uw email.

Ervaart u dat dat uw taken en afspraken door elkaar heen lopen in uw agenda? Samen nemen we uw tijdsbesteding onder de loep en brengen we daarin prioriteit aan. Door goed agendabeheer verkrijgt u weer tijd voor andere dingen.

Verhuiscoach

Bij een verhuizing moeten er veel zaken worden geregeld. Dan is het fijn als er iemand met u mee helpt en denkt. Uw woning wordt verkoopklaar gemaakt zodat het huis een verbluffende eerste indruk maakt op potentiële kopers. Een eerste indruk maakt u immers maar één keer. OM Support begeleid het hele proces rondom de verhuizing, van inpakken op het oude adres, tot het inruimen en gebruiksklaar maken van de woning op het nieuwe adres. Zo wordt verhuizen pas echt makkelijk!

Senioren organizer

OM Support helpt ouderen bij hun verhuizing. Het kan zijn dat u kleiner gaat wonen, in bijvoorbeeld een appartement. Het hele proces rond opruimen, inpakken, verhuizen en uitpakken op uw nieuwe adres hoort hierbij.

In de steeds meer digitale wereld kan het zijn dat u het lastig vindt om uw weg daarin te vinden. Als dat zo is, dan help ik u graag met uw administratie en financiën. Stel gerust uw vragen. Ik ben u graag tot hulp.

Time Management en Huishoudmanagement

Een overvolle agenda, druk op het werk, stress, een lange ‘to do list’ en chaos in huis is voor velen van ons het geval. De meesten zijn druk met werk en het gezin. Door alle drukte om ons heen ontstaat er gemakkelijk chaos in het hoofd en kan het zijn dat er niets meer uit uw handen komt. Met als gevolg dat u vastloopt in onder andere het huishouden. Er wordt ook veel van ons gevraagd op alle gebieden. Dan is het logisch dat het huishouden op de laatste plaats komt.

Wilt u graag effectiever omgaan met uw tijd zodat u weer kunt genieten en tijd over hebt voor ontspanning? Ik kom u graag helpen. Samen brengen we uw tijd, taken en huishouden in kaart. Aan de hand daarvan maken we een plan om zo weer grip en overzicht te krijgen in de situatie. U krijgt inzicht om effectiever om te gaan met uw tijd, activiteiten en taken. Ik geef u handvaten en tips en help u met prioriteiten stellen om alles weer in goede banen te leiden.